Rebranding en merkontwikkeling Kazerij Verschuren
Kazerij Verschuren
Een unieke ontdekkingstocht in een culinaire wereld, waar je een uitgebreid assortiment kazen en amuses vindt. Deze bijzondere producten zijn zorgvuldig geselecteerd en samengesteld door gepassioneerde en vakbekwame bourgondiërs pur sang.
Rebranding
Formaris heeft voor Kazerij Verschuren een krachtige identiteit gecreëerd met een duidelijk verhaal, sterke herkenbaarheid en vooral zichtbaarheid. Dit hebben we gerealiseerd door middel van ons conceptuele denkproces, het ontwikkelen van de identiteit, de website, het creëren van illustraties en fotografie en het ontwerpen van verpakkingen.
Naast het ontwikkelen van diverse merklabels en het bedenken van advertenties, hebben we ook bijgedragen aan het in lijn brengen van het branding in de winkel zelf. Het interieur en exterieur van de winkel hebben nu een krachtige, herkenbare en opvallende uitstraling die past bij de identiteit van Kazerij Verschuren.
Dientsen
Merkontwikkeling, logo ontwerp, visuele identiteit, verpakking en labels, copywriting, fotografie, website en SEO
Credits
Paul Logister, teksten
Bezoek de website
www.kazerijverschuren.nl
Fotoshoot 10-jarig jubileum
Fotoreportage inkoop Rungis Paris