top of page
Foto van schrijverPieter Tuinman, Formaris

Hoe vakantiemededeling jouw merk versterken


Waarom zou je vakantiemededeling ontwerpen?

Je vraagt je misschien af waarom je zou investeren in een eenvoudige mededeling zoals een vakantiemelding. Het antwoord is simpel: elk communicatie-item van je bedrijf moet de juiste aandacht trekken. Of het nu gaat om een vakantieaankondiging, busbelettering of een nieuw kaaslabel, elke uiting moet krachtig, herkenbaar en in lijn met je merkidentiteit zijn.


Waarom werkt dit?

Het effect is misschien niet meteen meetbaar, maar elke goed doordachte communicatie-uiting verstevigt je bedrijfsidentiteit. Elke keer dat je aandacht besteedt aan de details, versterk je de uitstraling en impact van je merk.


Kazerij Verschuren

Neem bijvoorbeeld Kazerij Verschuren. Voor hen hebben we een krachtige rebranding gerealiseerd die de merkidentiteit naar een hoger niveau tilde. We creëerden een helder verhaal en zorgden voor sterke herkenbaarheid met een nieuw logo, pakkende pay-off, unieke winkelillustraties en nieuwe productlabels. Daarnaast ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website, verrijkt met opvallende fotografie en filmpjes. Het resultaat? Maximale zichtbaarheid en een robuuste merkidentiteit die elke communicatie-uiting versterkt.


Speciale dank

Kazerij Verschuren, bedankt voor jullie vertrouwen, creativiteit en enthousiasme!


Ook een krachtige mededeling doen?

Bezoek formaris.nl voor inspirerende voorbeelden of maak direct een vrijblijvende afspraak!


تعليقات


bottom of page