top of page

Dutch Structuring Technology

Door de groeiende wereldbevolking zal men in de komende decennia manieren moeten vinden om meer mensen te voeden. Om deze reden werd Dutch Structuring Technologies (DST) opgericht.

Concept, identiteit, uitwerking

De smaak van voedsel is subjectief en kan verschillen van persoon tot persoon. Echter, de structuur en textuur van vlees- en visvervangers zijn belangrijke aspecten om consumenten te overtuigen om deze producten te kopen en te blijven kopen. DST begrijpt dit als geen ander en heeft daarom een disruptieve technologie ontwikkeld voor het structureren van plantaardige eiwitten. Hun ambitie is om van plantaardig vlees een alledaags voedingsmiddel te maken, met texturen die zo dicht mogelijk bij echt vlees of vis liggen.

Als creatief bureau heeft Formaris nauw samengewerkt met DST om hun merkidentiteit tot leven te brengen. Het logo symboliseert op een krachtige manier deze innovatie en benadrukt de onderscheidende waarde van DST in vergelijking met andere producenten van vleesvervangers. Het logo is niet alleen visueel opvallend, maar ook betekenisvol en representatief voor de waarden en doelen van DST als bedrijf.

Formaris heeft niet alleen het logo en de huisstijl voor DST ontwikkeld, maar ook de website gerealiseerd. Op deze website wordt de technologische innovatie van het bedrijf op een visueel aantrekkelijke manier weergegeven.

Credits

Pascal Panis, teksten

Bezoek de website

www.dstfood.com

DST businesscard ontworpen door Formaris.
DST huisstijl ontworpen door Formaris.
Merkidentiteit doorgevoerd op bestelbus van DST.
bottom of page