Wij zitten vol met creatieve adrenaline. We hebben altijd wel iets te melden. Er zijn altijd mooie projecten of ‘merk’waardigheden die we graag en in alle trots met je willen delen.

  • Pieter Tuinman, Formaris

De introductie van Highlights Maastricht werd door horeca, retail en bezoekers van deze stad met veel enthousiasme ontvangen. Gelukkig was dat niet alleen in Maastricht het geval, want ook de nieuwe editie van Luik is vanwege het concept (Paul Logister, Podium Reclame) en de vormgeving door Formaris inmiddels een begrip. Dit leidt tot een toenemende traffic tussen deze twee steden. Een meertalige successtory en nu snel door naar Aken!


Paul, bedankt voor de leuke opdracht, op naar de volgende stad!


Ook toe aan je eigen successtory?

Kijk op onze website formaris.nl voor wat voorbeelden of maak gelijk een vrijblijvende afspraak.



  • Pieter Tuinman, Formaris

De website van Kazerij Verschuren is klaar en we zijn er trots op. Trots op de familie Verschuren die als model voor de camera durfde te staan en trots op het videowerk van Dylan Reijnders. Het eindresultaat ziet er net zo smakelijk uit als een bezoekje aan de Kazerij zelf.


De website, de fotografie, diverse illustraties en alle teksten zijn door Formaris gerealiseerd. Neem een kijkje op www.kazerijverschuren.nl en laat je smaakpapillen prikkelen.


Rob en Christel, veel dank voor de leuke opdrachten en fijne samenwerking!


Ook toe aan een smaakbeleving?

Bezoek onze website formaris.nl of maak gelijk een afspraak.


  • Pieter Tuinman, Formaris

De wereldbevolking groeit tegen het jaar 2050 naar verwachting met 25%. Men zal daarom de komende decennia manieren moeten vinden om meer mensen te voeden. Als gevolg hiervan werd Dutch Structuring Technologies (DST) opgericht. DST heeft een disruptieve technologie ontwikkeld op het gebied van het structureren van plantaardige eiwitten. De ambitie van DST is om van plantaardig vlees een alledaags voedingsmiddel te maken. Met texturen die zo dicht mogelijk bij echt vlees of vis in de buurt liggen.


Formaris heeft het logo, de huisstijl en de website ontwikkeld. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar wel over de structuur en textuur van vlees- en visvervangend voedsel. Het logo van DST visualiseert dit en onderscheidt zich hierdoor ten opzichte van andere vlees vervangende producenten.


DST, veel dank voor de leuke opdrachten en fijne samenwerking!


Ook toe aan een revolutie?

Bezoek onze website formaris.nl of maak gelijk een afspraak.